torsdag 16. august 2012

Bronsefennikel i solbedet

Litt fra min egen hage og senere blir det mer fra Anne Justs have.

Jeg var spent på om Bronsefennikelen foeniculum vulgare smokey ville bli for dominerende i solbedet. Jeg har nemlig satt den ned flere steder innimellom de andre plantene. Jeg fryktet at det kunne bli en skog av fennikel og lite annet å se, men nei den viser seg å være akkurat så luftig og florlett som jeg håpte på.

Jeg er svak for grøftekant-looken og Bronsefennikelen er med på å myke den opp. Bronsefennikel både på venstre side bak og i forkant på høyre side.

Fra en hage i Frankrike.

Ønsker alle en fin dag!


3 kommentarer:

  1. Väldigt luftig och graciös din bronsfennikel!! Förhöjer rabatten.

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlett
  2. Utrolig flott plante, er den ettårig?

    SvarSlett
  3. Ja, det var en flott plante som ga både luft og høyde til bedet.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...