torsdag 20. september 2012

Rødbeter og borsj

I formiddag høstet jeg inn rødbetene for det ser ut til at det kan bli frost i natt. Artig å hente inn egne grønnsaker/rødsaker fra terrassen.

Jeg er glad i Borsj og da jeg kom hjem fra jobben i kveld, stod det en rykende kjele med suppe på komfyren. Det er mannen min som har vært i sving på kjøkkenet. Han lager gjerne middag fra grunnen av i motsetning til late meg som helst bare spiser denne type mat.
Har aldri spist så rød borsj før! Nam! Oppskrift kan jeg ikke hjelpe dere med, men det er bare å google borsj så dukker det opp flere varianter. Jeg liker best borsj med kjøtt.

Mathilsen fra Vigdis!

2 kommentarer:

  1. Det var lurt , jeg har også noen rødbeter fra hagen.
    Da vet jeg hva jeg skal lage til lørdags suppe.
    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...